søndag den 10. juli 2011

Yellow Dress


Har I hørt om det?? Det har I sikkert, men til dem der ikke har vil jeg lige forklare. Nelly.com har lavet en konkurrence omkring at man kan designe sin egen kjole! Virkelig awesome for alle os med en lille designer inde i maven! Man kan vinde mange ting men første pladsen er et gavekort for 2 til et eksotisk land, gavekort  til nelly på 7.000 kr og ens kjole bliver solgt på nelly med ens navn (!) + at man også for et eksemplar af sin kjole :D Andenpladsen er vinder kjolen, gavekort til nelly på 3.000 og et til cdon.com på 3.000 kr. Heler ikke dårligt vel? Tredjepladsen er også vinderkjolen, 2.000 til nelly og 2.000 til cdon.com. og som trøstepræmie for alle der deltager 50 kr rabat hvis man køber for over 300 kr. på nelly. Så fra min vinkel er der igen ting der taler for ikke at deltage. Så piger (eller drenge) find den indre designer frem og lad kreativiteten flyde!
Jeg har designet en gul kjole. Delvist fordi at color blocking er in og delvist fordi at jeg nærmest kun har sorte kjoler i mit skab! Virkelig irriterende... Men jeg synes at den er blevet ok, i forhold til at jeg havde lidt problemer med programmet :) og at det er meget lettere at tegne i virkligheden... men men men jeg ville blive rigtig glad hvis I stemmer på mig :D

1 kommentar:

  1. Sød blog, følger dig nu.. håber du også vil følge mig...

    fandt dig via din veninde fra made in denmark. :-D

    http://amalie-maria.blogspot.com/

    SvarSlet